کد خبر 235508
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل فلسطین/ سورپرایز قلعه‌نویی

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل فلسطین/ سورپرایز قلعه‌نویی

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار از دور جدید مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت 21 امروز به وقت تهران باید به مصاف فلسطین برود و این شروع کار یوزها در مسابقاتی است که به میزبانی قطر و در ورزشگاه اجوکشن سیتی برگزار خواهد شد.

حدس زدن ترکیب اصلی تیم ملی در این بازی شاید کار دشواری باشد چرا که تیم ما مدت‌هاست دیدار رسمی برگزار نکرده است و از سویی ممکن است کادرفنی در نظر داشته باشد برخی از بازیکنان خود را در دیدارهای سبک‌تر در معرض آسیب دیدگی و محرومیت قرار ندهد. با این وجود تفکرات هجومی و برتری‌ طلبانه که از امیر قلعه‌نویی سراغ داریم این را نشان می‌دهد که او تیمش را با تمام قوا به مصاف فلسطین خواهد فرستاد.

سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از علیرضا بیرانوند در ترکیب تیمش استفاده می‌کند. این بازیکن که در دیدار دوستانه برابر بورکینافاسو مصدوم شد آماده بازی شده است و باید دید قلعه‌نویی روی استفاده از او ریسک خواهد کرد یا نه. قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی از تاثیر حضور یک دروازه‌بان خوب در تیمش تمجید کرد. با این وجود وی در دیدار تدارکاتی برابر اندونزی از حسینی درون دروزاه استفاده کرد و ایران توانست آن دیدار را با نتیجه ۵ بر صفر به سود خود به پایان برساند و یک احتمال ضعیف وجود دارد که بیرانوند تا بهبودی کامل استراحت کند و در این بازی نیمکت نشین باشد.

در خط دفاعی زوج مجید حسینی و روزبه چشمی می‌توانند گره‌گشای کار ژنرال باشند و در سمت راست هم بدون تردید رامین رضاییان به میدان خواهد رفت و گزینه مناسب برای سمت چپ هم می‌تواند میلاد محمدی باشد. سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی زوج هافبک دفاعی مد نظر قلعه‌نویی هستند و علی قلی‌زاده و احسان حاج صفی هم متمایل به کنارها و یک خط جلوتر از این دو بازی خواهند کرد. در نهایت سردار آزمون که به تازگی به ادوی تیم ملی اضافه شده در این بازی به میدان می‌رود و مهدی طارمی را هم گزینه اصلی نوک حمله باید در نظر بگیریم. بدین ترتیب نفراتی مثل سامان قدوس و علیرضا جهانبخش در این بازی از روی نیمکت کار را دنبال می‌کنند و گزینه‌های مناسب تعویضی هستند.

سردار آزمون که به عنوان آخرین بازیکن به اردوی ایران اضافه شد در این بازی در خط حمله قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، روزبه چشمی، مجید حسینی، میلاد محمدی، علی قلی زاده، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، حاج صفی، سردار آزمون و مهدی طارمی

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل فلسطین/ سورپرایز قلعه‌نویی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    15 2
    برد ایران