کد خبر 231129
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

معاون علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری: 

شرکت‌های دانش‌بنیان در زنجیره ارزش و اقتصاد قرار بگیرند

شرکت‌های دانش‌بنیان در زنجیره ارزش و اقتصاد قرار بگیرند

معاون علمی، فن‌آوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: یکی از حمایت‌های واقعی این است که شرکت‌های دانش‌بنیان بلوغ یافته باید در زنجیره ارزش و اقتصاد قرار بگیرند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فن‌آوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در رویداد تبادل فناوری در حوزه ساختمان و حمل و نقل گفت: پس از گذشت ۲۰ سال از آغاز جنبش نرم‌افزاری کشور به دستور رهبر انقلاب اسلامی و شکل گرفتن تعداد زیادی شرکت دانش بنیان، در حال حاضر کشور به اندازه کافی دارای فن‌آوری‌های به بلوغ رسیده‌ و آماده عرضه در بازار است.  

وی افزود: در این سیاست ستاد توسعه فن‌آوری از ستاد توسعه اقتصادی در معاونت علمی از یکدیگر مجزا هستند زیرا هر کدام ماموریت‌های منحر به‌ فرد خود را دارند.

معاون علمی، فن‌آوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اضافه کرد: ستاد توسعه فن‌آوری به‌دنبال این است که چه نوع فن‌آوری‌هایی در آینده برای کشور مؤثر و کاربردی خواهد بود اما ستاد توسعه اقتصادی به دنبال این است که فن‌آوری‌هایی موجود در این ۲۰ سال و در آینده در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور حضور داشته باشند.

دهقانی همچنین گفت: یکی از حمایت‌های واقعی این است که شرکت‌های دانش بنیان بلوغ یافته باید در زنجیره ارزش و اقتصاد قرار بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha