به گزارش حیات، موسی جنپو بازیکن خارجی استقلال با ارسال نامه ای به این باشگاه اعلام کرده قراردادش را فسخ کرده اما با پیگیری ها مشخص شد چنین اتفاقی صورت نگرفته است.
چنپو هنوز فسخ قرارداد خود را در سازمان لیگ ایران ثبت نکرده و به همین دلیل از نظر قانونی او هنوز بازیکن استقلال محسوب می شود.
البته به نظر می رسد باشگاه استقلال هم علاقه چندانی به حضور دوباره جنپو در فصل آینده لیگ برتر ندارد.
منبع: ایسنا
نظر شما