کد خبر 297587
۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۳

قالیباف: ما هرگز نمی‌خواهیم با آمریکایی‌ها در یک قاب باشیم

قالیباف: ما هرگز نمی‌خواهیم با آمریکایی‌ها در یک قاب باشیم

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: میانجی‌ها خیلی اصرار داشتند و ماهم گفتیم در آن قاب حاضر نمی‌شویم و ما فقط برای مذاکره می‌آییم.

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha