به گزارش حیات، مهندس اوحدی در این دیدار با اشاره به عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان از پایان انتظار صف 60 هزار نفری کمیسیون پزشکی خبرداد و اینکه کمیسیون پزشکی به روز شده است و شاهد تحولات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در بنیاد بودهایم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران با بیان اینکه بیمه دی با توجه به شاخصهای بیمه مرکزی رتبه اول را کسب کرده است گفت: مرکز تماس ملی با شماره ۱۶۷۱ به صورت ۲۴ ساعته در خدمت جامعه ایثارگری است و این مرکز به صورت ۲۴ ساعته به سوالات درمانی جامعه هدف پاسخگو است.
معاون رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به برنامههای معاونت تعاون و امور اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع، عملکرد این دو معاونت را رضایت بخش اعلام کرد و با اشاره به موضوع مسکن و خودوری جامعه ایثارگری گفت: موضوع خودرو جانبازان 2 سال بود که در قانون بودجه اجرا نشده بود و سرانجام آییننامه آن مصوب شد، در حوزه مسکن و اشتغال نیز وضعیت قابل قبول است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، صندوق قرض الحسنه شاهد، سازمان اموال و املاک کوثر، سازمان اقتصادی کوثر پرداخت.
مهندس اوحدی با اشاره به اقدامات بنیاد برای جامعه ایثارگری پس از جنگ 12 روزه به ارائه آماری از تعداد شهدا و مجروحان پرداخت و گفت: خانوادههای شهدای جنگ 12 روزه تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفتند، کارگروههایی برای دیدار و سرکشی از خانوادههای شهدا تشکیل شد که با خانواده شهدای جنگ 12 روزه دیدار کردند.
در این نشست که باحضور جمعی از معاونان و مدیران بنیاد و ایثارگران عزیز برگزار شد. برخی از ایثارگران معزز به بیان مسائل خود پرداختند.
انتهای پیام/
نظر شما