کد خبر 256493
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

اسکوچیچ بازهم به نیمکت پرسپولیس نزدیک شد

اسکوچیچ بازهم به نیمکت پرسپولیس نزدیک شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهند بیش از این وقت خود را صرف اوسمار ویرا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و نماینده ایران در آسیا این روزها در گیرو دار بستن تیمی قدرتمندتر برای فصل آینده است تا علاوه بر تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی خود بتواند در لیگ قهرمانان هم حرفی برای گفتن داشته باشد و این موضوع مستلزم بسته شدن هر چه زودتر تیمِ فصل آینده و فعالیت در نقل و انتقالات و شروع تمرینات پیش فصل است.

از همین رو باشگاه ابتدا در نظر دارد تا تکلیف نیمکت فصل آینده را مشخص کند، جایی که از هفته‌ها پیش از پایان فصل گذشته مذاکرات برای تمدید قرارداد با اوسمار ویرا آغاز شد ولی هر بار به دلایلی به نتیجه نرسید و در نهایت او ایران را بدون اینکه پاسخ روشن و مثبتی به باشگاه بدهد ترک کرد و حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد وی به دو دلیل برای ادامه همکاری با سرخپوشان دچار تردید شده است. یکی از آنها درخواست خانواده اوسمار برای عدم ادامه حضورش در ایران است و دیگری پیشنهادات قابل توجهی که از چند کشور آسیایی دریافت کرده که از لحاظ مالی هم نسبت به پرسپولیس در وضعیت بهتری قرار دارند. از همین رو او تا این لحظه پرسپولیس را منتظر نگه داشته و جواب روشنی برای ادامه یا عدم ادامه همکاری با سرخپوشان نداده است.

از همین رو مدیران باشگاه پرسپولیس هم برای اینکه زمان را بیش از این از دست ندهند به صورت موازی با ادامه مذاکراتشان با اوسمار، صحبت‌های اولیه با چند گزینه دیگر را هم آغاز کرده تا در صورت عدم توافق با اوسمار، فرصت زیادی صرف انتخاب سرمربی جدید نشود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گزینه‌های باشگاه پرسپولیس تماماً خارجی هستند و مذاکره با گزینه‌های داخلی فعلاً صحت ندارد. یکی از گزینه‌های جدی پرسپولیس که به واسطه آشنایی‌اش با فوتبال ایران جدی‌تر از سایرین محسوب می‌شود دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی است که در حال حاضر در کرواسی مشغول فعالیت است.

البته اسکوچیچ پیش از این هم یک بار پیشنهاد پرسپولیس برای برگشت به فوتبال ایران را رد کرده و جلب رضایت او کار سختی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha