کد خبر 256439
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

با این وضعیت تیم ملی مقابل ازبکستان به مشکل می‌خورد

با این وضعیت تیم ملی مقابل ازبکستان به مشکل می‌خورد

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد تیم ملی باید با آرایشی متفاوت از تقابل با هنک کنگ به مصاف ازبکستان برود.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ اظهار کرد: این بازی را خیلی نمی‌توان از نظر فنی تحلیل کرد. کادرفنی تیم ملی خیالش از برد راحت بود و به همین دلیل ترجیح داد یک سری بازیکن جوان و تازه اضافه شده را امتحان کند و به آنها فرصت بازی دهد که فکر می‌کنم استراتژی مناسبی بود. ما بازی‌ها رسمی در سطح پایین زیاد در پیش نداریم و باید از این فرصت‌های اندک استفاده کرد تا نفراتی که قرار است دو سال بعد در جام جهانی برای ما بازی کنند از الان آبدیده شوند و میدان ببینند. برای همین نمی‌توان خیلی به این بازی نگاه فنی داشت. بازیکنان جدید هم طبعاً اشتباه و ناهماهنگی داشتند که خیلی نمی‌توان به آنها ایراد گرفت و به مرور زمان اعتماد به نفس بازی در ترکیب تیم ملی را پیدا می‌کنند و می‌توانند برای ما مفید باشند.

وی در مورد ایراد گرفتن از ساختار دفاعی تیم ملی هم توضیح داد: این مشکل از قبل در تیم ملی ما وجود داشت و بارها در موردش صحبت شده و خیلی ارتباط به تغییر نفرات و اضافه شدن بازیکنان جوان ندارد. یک جا شما در خط دفاعت اشتباه فردی رخ می‌دهد و تیم به مشکل می‌خورد ولی وقتی از ایراد ساختاری صحبت می‌کنیم یعنی ضعف ریشه‌ای در این مورد داریم و باید روی آن کار شود. امیدوارم بعد از جام ملت‌ها روی این موارد کار شده باشد و در ادامه وضعیت تدافعی بهتری از تیم ملی شاهد باشیم.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به تقابل ایران و ازبکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی در روز 22 خرداد، گفت: کار سختی در این بازی داریم. به نظرم بازی با ازبکستان سخت‌ترین بازی ما در این دوره است و حتی از بازی رفت در تاشکند هم دشوارتر است چرا که دو تیم برای صدرنشینی می‌جنگند و جدال سرگروهی و خیلی سخت است. دیگر مانند بازی هنگ‌کنگ آزمایشی نیست که نفرات جوان به کارگیری شوند. بنابراین انتظار داریم بهترین نفرات تیم ملی مقابل ازبکستان در زمین قرار بگیرند و البته عملکرد متفاوتی هم نسبت به بازی با هنگ کنگ از تیم ملی ملی ببینیم چرا که با تکرار آن شرایط اینجا به مشکل می‌خوریم. درکل نباید انتظار دیداری آسان را داشته باشیم و بازیکنان خوبی هم در تیم حریف حضور دارند که دو نفر از آنها در لیگ ایران بازی می‌کنند. در کل باید مراقب بوده و به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha