کد خبر 256413
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

طرح ده تمام شدنی نیست/ تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است

طرح ده تمام شدنی نیست/ تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها خبر داد و گفت: طرح ده تمام شدنی نیست.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ فیروز کشیر با بیان اینکه پلیس بارها در خصوص عدم تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها هشدارهای لازم را در قالب برنامه‌های مختلف همچون انیمیشن و …اعلام کرده است، باز هم از راکبین موتورسیکلت خواستاریم به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها که باعث سرگیجه و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد می‌شود، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده کنند.

وی افزود: طرح ده (انضباط بخشی به تردد موتورسواران در شهر تهران) که از تاریخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ شروع شده آغاز شده تمام شدنی نیست و ادامه دار خواهد بود و تا الان سه مرحله از این طرح به مرحله اجرا در آمده است و حتماً این برنامه و تا زمان نهادینه شدن فرهنگ رانندگی و انضباط بخشی به تردد موتور سواران شهر تهران این طرح ادامه دار خواهد بود.

سرهنگ کشیر گفت: یکی از این اقدامات در طرح ۱۰، روشن بودن چراغ موتورسواران حتی در روز است که با این کار دیگر رانندگان و کاربران ترافیکی بتوانند موتورسواران را در روز هم رؤیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha