کد خبر 255162
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد مطرح کرد؛

فدراسیون کشتی در خصوص غایبان جام تختی تصمیم می‌گیرد

فدراسیون کشتی در خصوص غایبان جام تختی تصمیم می‌گیرد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به غیبت بی دلیل برخی آزادکاران در جام تختی، فدراسیون در خصوص آنان تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رقابت جام بین‌المللی تختی روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه به میزبانی شهر زنجان برگزار شد که تکلیف برترین اوزان ۱۰ گانه مشخص شد.

در جام تختی به استثنای ۵ آزادکار المپیکی و برخی ملی‌پوشان دیگر، حضور سایر مدعیان الزامی بود.. با نظر کادر فنی جام تختی تاثیر زیادی در انتخاب نفرات در رقابت‌های امیدهای جهان و اوزان غیرالمپیکی در کشور آلبانی داشت. البته در صورت غیبت بدون مجوز آزادکاران، با نظر کمیته انضباطی فدراسیون از مسابقات آتی از جمله لیگ محروم خواهند شد.

محسن کاوه روز جمعه در این خصوص به خبرنگاران گفت: برخی آزادکاران که شرایط حضور در جام تختی را داشتند و نیامدند فدراسیون در خصوص غیبت آنان تصمیم گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: رقابت جام تختی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی بود که بنا داریم از دل این رویداد بهترین نفر را در اوزان ۵۷ و ۶۱ کیلوگرم انتخاب کنیم تا نفرات به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص المپیکی شدن نفرات تا حدودی مشخص شده است و بنا داریم تا ترکیب نهایی را برای امیدهای جهان و ۴ وزن غیر المپیکی را برای قهرمانی جهان مشخص کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص میزبانی شهر زنجان نیز بیان کرد: معتقدم که شرایط، نظم و پذیرایی زنجان عالی بود منتهی در بعد کشتی‌گیر فعلا در حد مسابقات نبودند. با حضور مربیان و تلاش‌های آنان امیدواریم سالیان آینده زنجان بتواند کشتی‌گیران خوبی را به تیم ملی دعوت کند.

کاوه در خصوص نظر برخی کارشناسان در خصوص سطح پایین جام تختی، توضیح داد: با توجه به عدم حضور چهره‌های شاخص، اما اتفاقات خوبی در خصوص پشتوانه سازی رخ داد که برای مسابقات آتی می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. در خصوص نیامدن تیم‌های خارجی به تمهیدات ما بستگی دارد چرا که پرداخت جوایز می‌تواند به کیفیت این تورنمنت کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha