کد خبر 255075
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵

گزارش «حیات» از هفته سی‌ام لیگ برتر؛

سرنوشت قهرمانی بالاخره مشخص می‌شود/ کدام تیم همراه برزیلی‌ها سقوط می‌کند؟

سرنوشت قهرمانی بالاخره مشخص می‌شود/ کدام تیم همراه برزیلی‌ها سقوط می‌کند؟

هفته پایانی لیگ برتر درحالی با برگزاری هشت مسابقه به‌صورت همزمان پیگیری می‌شود که از بین سرخابی‌های پایتخت یک تیم جام قهرمانی را بالای سر می‌برد و شاید یک تیم خوزستانی دیگر، به دسته اول سقوط کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر در پیش است. جایی که عاقبت سرنوشت قهرمانی و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول مشخص خواهد شد و همه در انتظار مشخص شدن تکلیف این هفته از مسابقات هستند. 

پرسپولیس - مس رفسنجان 

پرسپولیس روز شنبه و در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی فرصت این را دارد تا یک برد شیرین کسب کند و بی‌توجه به نتیجه بازی پیکان و استقلال جشن قهرمانی بگیرد.

این کار البته راحت نیست چرا که شاگردان محرم نویدکیا از تیم‌های خوب لیگ برتر هستند و همین چند هفته قبل دو امتیاز حساس از استقلال در لیگ برتر گرفتند و پیش از آن هم آبی‌پوشان تهرانی را در جام حذفی کنار زدند و حالا می‌خواهند توانایی‌های خودشان را مقابل پرسپولیس هم نشان دهند. این آخرین چالش بزرگ پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ برتر است. 

​​​​​

پیکان - استقلال 

ماجرای محل برگزاری بازی و حضور تماشاگران در این دیدار مدتی است که محل بحث است ولی در نهایت میزبان بازی به خواسته خود رسید و حالا استقلال در دیداری که ممکن است منجر به قهرمانی‌اش شود بدون حضور تماشاگرانش به میدان خواهد رفت. 

البته استقلالی‌ها برای قهرمانی نیاز دارند که مس رفسنجان از پرسپولیس امتیاز بگیرد و امیدشان به نویدکیا و شاگردانش است که دو امتیازی که از آنها گرفته‌اند را جبران کنند. 

در سمت مقابل هم پیکان احتمال سقوط را احساس می‌کند و این بازی برایش حسابی جدی است و همین موضوع کار آبی‌ها را سخت می‌کند. 

سپاهان - شمس آذر

شاگردان مورایس جای خود را تثبیت کرده و دیگر بالا و پایین نمی‌روند و شمس آذر هم گزینه سقوط یا سهمیه نیست و یک بازی کم اهمیت را شاهد هستیم که شاید بازی جذابی از آب در بیاید. 

صنعت نفت - تراکتور 

تراکتور شانس این را داشت تا جای سپاهان را در جایگاه سوم جدول بگیرد ولی این اتفاق رخ نداد و حالا این تیم هم دیگر تغییر جایگاه نخواهد داد. فاصله تراکتور با تیم پایین تر از خودش ۱۱ امتیاز است. 

در سمت مقابل صنعت نفت سقوط کرده بازی می‌کند و همین باعث می‌شود که با بی‌اهمیت‌ترین بازی هفته از لحاظ جدول روبرو هستیم. 

​​​​​

ملوان - آلومینیوم

این بازی هم با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول اهمیت چندانی ندارد و همین موضوع می‌تواند باعث بالا رفتن جذابیت بازی باشد. 

ذوب‌آهن - گل گهر 

این بازی هم اهمیت جدولی چندانی ندارد و دو تیم و بازیکنانشان با آسایش خاطر به زمین خواهند رفت. 

نساجی - فولاد

یک سر این بازی فولاد خوزستان است که برای بقا می‌جنگد و تقابل با نساجی اوج گرفته این روزها کار سختی برای آنهاست. فولاد اگر نتواند از این بازی امتیاز بگیرد احتمال سقوطش به لیگ یک زیاد است. 

استقلال خوزستان - هوادار

نزدیک‌ترین تیم به سقوط در حال حاضر استقلال خوزستان است که در دو هفته اخیر دو بازی خیلی خوب از این تیم دیدیم ولی نتیجه‌اش تا اینجا شانس سقوط این تیم را کم نکرده است. حتی اگر استقلال خوزستان پیروز این دیدار شود هم باز باید به دنبال نتیجه نگرفتن فولاد و پیکان باشد. 

سرنوشت قهرمانی بالاخره مشخص می‌شود/ کدام تیم همراه صنعت نفت به لیگ یک می‌رود؟

​​​

سرنوشت قهرمانی بالاخره مشخص می‌شود/ کدام تیم همراه صنعت نفت به لیگ یک می‌رود؟

س

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha