کد خبر 254171
۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

پیش‌بینی رگبار پراکنده باران و تگرک در کرمانشاه

پیش‌بینی رگبار پراکنده باران و تگرک در کرمانشاه

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت که رگبارهای موقت و پراکنده باران همراه با رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ طی امروز شنبه و فردا برخی نواحی استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه  استانی حیات؛ سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه  افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، موجی کم رطوبت طی امروز و فردا /یکشنبه/ جو منطقه را تحت تاثیر گرفته و در بعضی ساعات سبب وزش باد و رشد ابر در جو استان کرمانشاه می‌شود.

وی اضافه کرد: این موج در ساعات بعد از ظهر تا اواخر وقت امروز تقویت شده و رگبارهای موقت و پراکنده باران نیز همراه با رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ بویژه برای نواحی شمالی و نیمه شرقی استان کرمانشاه در پی خواهد داشت.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین تشدید نسبی وزش باد ممکن است طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا جو مناطق غربی را بویژه در نواحی مرزی کم و بیش غبارآلود کند.

قاسمی اظهار کرد: از روز دوشنبه تا پایان این هفته به دلیل تقویت شرایط پایدار در منطقه، به استثنای افزایش تدریجی دمای هوا و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده‌ قابل توجه دیگری برای سطح استان کرمانشاه نخواهیم داشت و گرما در پایان هفته نسبتاً محسوس خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha