کد خبر 253886
۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

محدودیت‌ ترافیکی در مسیر فداییان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم

محدودیت‌ ترافیکی در مسیر فداییان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر فداییان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر مطهر وزیر شهید امیر عبداللهیان در تهران اعلام کرد: از ساعت ۱۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام بعد از سه راه ورامین تا میدان حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به صورت ۱۰۰ درصدی محدودیت ایجاد خواهد شد.

سرهنگ کشیر گفت: پاکسازی خودروهایی که در این مسیر پارک‌کرده اند در تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها به فداییان اسلام حد فاصل بسیج مستضعفین تا میدان حرم از ساعت ۸ صبح امروز توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: با توجه به خدمات دهی ناوگان حمل و نقل عمومی مانند مترو اتوبوسرانی و تاکسیرانی که هم اکنون در حال انجام است از شهروندان و عزاداران گرانقدر تقاضا داریم به جای تردد با وسایل نقلیه شخصی، از ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور تردد به این محدوده‌ها استفاده نمایند تا مشکل محدودیت جای پارک نداشته باشند و در ترافیک قرار نگیرند.

وی گفت: از تمامی شهروندان عزیز که در تشییع پیکر رئیس محترم جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان و یاران باوفای ایشان با پلیس راهور تهران بزرگ و تیم‌های مستقر تعامل و همکاری لازم را داشتند تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این تعامل را امروز نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha