کد خبر 253548
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

فرزند شهید همت در گفتگو با «حیات»:

آیت‌الله رئیسی سال‌ها مانند شهدا تلاش کرد و خداوند مزدشان را هم مانند شهدا داد

آیت‌الله رئیسی سال‌ها مانند شهدا تلاش کرد و خداوند مزدشان را هم مانند شهدا داد

فرزند شهید همت با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی سال‌ها مانند شهدا تلاش کردند و خداوند مزدشان را هم مانند شهدا داد؛ گفت: ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند؛ این عزیزان صف اول بودند اما مدعی نبودند.

محمدمهدی همت فرزند شهید محمدابراهیم همت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره ضایعه دردناک شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان گفت: من بر این باور و ایمان قلبی هستم که سخن شهدا سخنی ماورایی است که به این دنیا تعلق ندارد. زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی می گوید کسی تا شهید نباشد، شهید نمی شود جمله ای درست است؛ چراکه در واقع هیچ فردی به این مقام نمی رسد مگر اینکه لیاقت آن را داشته باشد.

وی ادامه داد: همگی اذعان داریم که آیت الله رئیسی سالها به مردم و کشورمان خدمت کردند و شاید خیلی از ما لیاقت ایشان را نداشتیم. ایشان آماج تهمت ها قرار گرفت و هر فردی هر چقدر توانست پشت ایشان بدگویی کرد؛ اما شهید رئیسی همچنان استوار ماند و آن کاری را که صلاح می‌دانست انجام داد. در دوره ایشان درست است که مشکلات اقتصادی وجود داشت اما من یقینا ایمان دارم که اگر ایشان رئیس جمهور نمی شد این مشکلات صدبرابر می شد.

فرزند شهید محمدابراهیم همت تشریح کرد: سال‌هاست که به روش‌های مختلف و از همه جهات به کشور ما حمله می شود و آنقدر که کشورهای غربی برای تخریب فرهنگی، سیاسی و اعتقادی جوانان ما هزینه می کنند؛ اگر برای کشور خودشان خرج میکردند بسیار کشورشان آباد می بود.

وی افزود: آیت الله رئیسی سالها مانند شهدا تلاش کردند و خداوند مزدشان را هم مانند شهدا داد؛ ما مدعیان صف اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند؛ این عزیزان صف اول بودند اما مدعی نبودند. خداوند خیلی زیبا مزد آنان را داد؛ در واقع آنان نعمت‌هایی بودند که ما از وجود آنان بی بهره ماندیم.

محمدمهدی همت اضافه کرد: در ساعات گذشته، در توییتی برای آیت الله رئیسی نوشتم: « خدایا شکرت که رای ام لایق شهادت بود» و این توفیقی بود که خداوند به ما داد؛ نسل ما نیز مانند پدران‌مان در جایگاه‌هایی شهید دیده است.

وی با بیان اینکه خداوند ما را قدرشناس کند، یادآور شد: جامعه به لحاظ معرفتی در جایگاهی که باید باشد؛ نیست. اینها خونهایی است که ناشکری های ما را بشورد. امیدوارم بیدار شویم و بفهمیم چه خبر است.

فرزند شهید همت در پایان گفت: جمهوری اسلامی، اولین جمهوری تاریخ ایران و اولین حکومت تشیع دنیا است؛ طبیعی است که باورها و حقایق مورد هجمه قرار گیرد؛ اما ما دلمان به این کلام حضرت آقا خوش است که عاقبت این راه نصرت است. همه این سختی‌ها را باید بگذرانیم و به آن نصرت الهی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha