کد خبر 253519
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

عکسی از شهید رئیسی در حرم حضرت رقیه (س)/ خادمان حرم به ایرانیان تسلیت گفتند

عکسی از شهید رئیسی در حرم حضرت رقیه (س)/ خادمان حرم به ایرانیان تسلیت گفتند

در حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها تصویری از شهید سیدابرهیم رئیسی نقش بست و خادمان این آستان ضایعه درگذشت رئیس جمهور کشورمان و همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ پس از شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهانش سوره الرحمن رو از بلندگوهای حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها در سوریه پخش شد.پس از آن خادمان حرم تصویری از شهید رئیسی در شبستان این آستان قرار دادند و این ضایعه را به ایرانیان تسلیت گفتند. شهید ابراهیم رئیسی در سفری به سوریه به حرم دردانه ارباب رفته‌ و در آنجا به زیارت و اقامه نماز پرداخته بود.همچنین آستان قدس حضرت رقیه سلام‌الله علیها در بیانیه‌ای شهادت رئیسی و همراهنش را تسلیت گفت.

در بخشی از آن آمده است: «ضمن عرض تسلیت به ملت شریف ایران و دولت محترمشان بویژه خانواده محترمشان که در این مصیبت دردناک غمگین شدند، از خداوند متعال رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر جزیل برای آن مرحوم مسئلت داریم.»

شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سفر به تبریز در پی سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند. رهبر معظم انقلاب نیز ۵ روز عزای عمومی اعلام کرده‌اند. در سوریه هم ۳ روز عزای عمومی اعلام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha