کد خبر 253302
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

فرزند شهید فخری زاده در گفتگو با حیات؛

مقام شهادت را به آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم/ با رهنمودهای رهبر انقلاب مسیر اعتلای کشور ادامه خواهد یافت

مقام شهادت را به آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم/ با رهنمودهای رهبر انقلاب مسیر اعتلای کشور ادامه خواهد یافت

حامد فخری زاده گفت: مقام شهادت را به آیت الله ابراهیم رئیسی تبریک می گویم. در واقع برای افرادی که خالصانه به مردم و کشورشان خدمت می کنند پایان همیشه لذت‌بخش و دلچسب است.

حامد فخری‌زاده فرزند شهید فخری زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره اتفاق ناگوار شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان ضمن تسلیت این اتفاق ناگهانی و ناگوار به مردم کشورمان گفت: از دیروز که متوجه این خبر شدیم بسیار پیگیر بوده و امیدوار بودیم که این خبر صحت نداشته باشد اما متاسفانه این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: مقام شهادت را به ایشان تبریک می گویم. در واقع برای افرادی که خالصانه به مردم و کشورشان خدمت می کنند پایان همیشه لذت‌بخش و دلچسب است. ایشان برای عموم مردم و اعتلای ایران اسلامی قدم گذاشته و زندگی مادی ایشان نیز در همین مسیر پایان می یابد؛ چنین مرگی را همه افراد هوشمند آرزو می کنند.

فرزند شهید فخری زاده افزود: ایشان در طول دو سال خدمت خالصانه ای که در جایگاه ریاست جمهوری داشتند؛ همتشان را بر مسیر عدالت طلبی و رشد گماشته و اتفاقات خوبی را در این مسیر شاهد بودیم؛ اما خیلی از این اتفاقات زیربنایی بوده و هنوز به عرصه ظهور نرسیده بود و پی بردن به این امر مهم عمق فکری زیادی می طلبید.

فخری‌زاده تشریح کرد: اگر این مسیر خدمت به مردم ادامه پیدا می کرد؛ ما شاهد اتفاقات بزرگتر و بهتری از خدمات خالصانه ایشان در موارد تولیدی، اقتصادی و زیربنایی می بودیم. همین بازدیدی که اتفاق افتاد نیز برای همین موارد بود.

وی در پایان اظهار کرد: در واقع ضایعه بسیار بزرگ و ناگوار بود و یقین داریم این مسیر ادامه خواهد یافت؛ دولت مستقر است و زمان خیلی کوتاهی شرایط انتخابات فراهم خواهد شد. یقین داریم رئیس جمهور آینده نیز این مسیر را پیش خواهد برد؛ به ویژه اینکه الحمدلله سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر سرمان است و رهنمودهای ایشان طناب محکمی برای حفظ این مسیر و ائتلاف مسیرهای ایران اسلامی خواهد بود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha