کد خبر 253074
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

عضو شورای شهر تاکید کرد؛

شهرداری به هر نحوی دنبال کسب درآمد نباشد

شهرداری به هر نحوی دنبال کسب درآمد نباشد

رئیس کمیته نظارت شورا درواکنش به قطع اشجار درمحدوده خارج از پروژه در منطقه ازگل خطاب به شهرداری تهران، تذکر داد که شهرداری نباید به هر قیمتی به دنبال کسب درآمد باشد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات ؛ مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری درباره اینکه بعضاً در برخی موارد شاهد اضافه دریافت شهرداری از شهروندان هستیم گفت: امیدواریم شهرداری تهران در این خصوص اقدامات و پیگیری های لازم را صورت دهد.

وی در خصوص بازدید خود از محله شوش و مظاهری تشریح کرد که: در این بازدید انبوهی از معتادین متجاهر مشاهده شد که بر خلاف وعده هایی که  در ادوار گذشته داده شده؛ ما همچنان شاهد وجود کلونی های گستررده این افراد در محله ها و وجود آسیب‌های اجتماعی در این محلات هستیم.

رئیس کمیته نظارت شورا همچنین با پخش فیلمی از قطع درختان که مربوط به احداث یکی از پروژه های تهران بود در این خصوص عنوان کرد: این فیلم، گویای این است که متأسفانه عواملی در حال ریختن سیمان در پای اشجار در محدوده احداث پروژه های عمرانی شهر تهران هستند. این فیلم در بازدید بنده تهیه شده که گویای این است این درختان خارج از محدوده پروژه قطع شده است، از این رو از شهرداری تهران درخواست دارم تا اهتمام بیشتری نسبت به نگهداری درختان سرسبز و محیط زیست داشته باشند.

وی افزود: من این فیلم که متعلق به محله ازگل در منطقه 1 شهرداری تهران است را به نمایش گذاشتم که در آینده کسی نتواند به دروغ عنوان کند که این درختان دارای آفت بوده و خشک شده بودند. نکته ما این است که شهرداری تهران نباید به هر قیمتی به دنبال کسب درآمد باشد. نابودی باغ های تهران، هیچ دست آوردی به جز افزایش آلودگی هوای تهران نخواهیم بود.

اقراریان با بیان اینکه ما با دو موضوع قطع درختان در خارج و داخل از پروژه مسئله داریم؛ خطاب به حامیان و فعالان محیط زیست گفت: امیدواریم این مسئله از سوی این افراد پیگیری شده و شهرداری تهران در این خصوص روشنگری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha