کد خبر 253013
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

در نطق پیش از دستور صورت گرفت؛

واکنش رئیس مجلس به خسارت‌های سیل در خراسان رضوی

واکنش رئیس مجلس به خسارت‌های سیل در خراسان رضوی

رئیس مجلس بر تسریع در رسیدگی به مجروحان حادثه سیل در استان خراسان‌رضوی، پیگیری روند درمان کامل آنها و جبران خسارت‌های وارد آمده به امول و منازل مردم در شهر مشهد و شهرستان‌های مجاور تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: ما در کشور عزیزمان ایران هر چه داریم از این امام رئوف داریم و امیدواریم همانند گذشته توجهات امام رضا(ع) شامل حال همه ما مردم عزیز ایران و تمام مسلمانان جهان بشود.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان خراسان رضوی افزود: همچنین درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه سیل در استان خراسان رضوی را به خانواده‌های آن عزیزان، مردم شریف آن دیار و عموم ملت ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروریست علاوه بر تسریع در رسیدگی به مجروحان این حادثه و پیگیری روند درمان کامل آنها نسبت به جبران خسارت‌های وارد آمده به امول و منازل مردم در شهر مشهد و در شهرستان‌های فریمان، کلات، سرخس و طرقبه و شاندیز اهتمام ویژه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha