کد خبر 252857
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

معاون وزیر فرهنگ یمن در گفتگو با «حیات»:

ایران پشتیبان کشورهای محور مقاومت است + فیلم

ایران پشتیبان کشورهای محور مقاومت است + فیلم

رویدادهای مانند نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نقش زیادی در هم‌افزایی کشورهای محور مقاومت خواهد داشت؛ چراکه ایران پشتیبان کشورهای محور مقاومت است.

محمد حیدره معاون وزیر فرهنگ کشور یمن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره شرکت این کشور به عنوان میهمان ویژه در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشارکت کردیم هدف ما از این کار این است که مردم عزیز ایران با مقاومت، مردم و فرهنگ مردم یمن آشنا شوند و روابط ایران و یمن محکم شود.

وی در ادامه افزود: رویدادهایی مانند نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با مشارکت‌های بین‌المللی کشورهای محور مقاومت و شرکت یمن به‌عنوان میهمان ویژه صورت می‌گیرد؛ نقش بسیار زیادی در هم افزایی و استحکام روابط کشورهای محور مقاومت خواهد داشت زیرا ایران پشتیبان کشورهای محور مقاومت است.

معاون وزیر فرهنگ کشور یمن در ادامه تشریح کرد: یمن با 13 انتشارات در نمایشگاه شرکت کرده است و استقبال مردم از کشور ما بسیار خوب بود؛ از حکومت و ملت ایران تشکر ویژه دارم.

گفتنی است؛ سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha