کد خبر 252631
۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰

اسلامی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد:

حضور گروسی در کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای تعریف شده بود + فیلم

حضور گروسی در کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای تعریف شده بود + فیلم

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حضور مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای، یک حضور تعریف شده و از قبل پیش‌بینی شده بود.

به گزارش گروه سیاسی حیات، سی‌امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با شعار «فناوری هسته‌ای برای توسعه پایدار» از 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار شد.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در مورد برگزاری این کنفرانس اظهار کرد: کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای برای اولین بار در کشور ما برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کنفرانس توسط انجمن هسته‌ای ایران به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کنفرانس با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و ۲۲ کشور در آن شرکت کردند و ۱۰۰ ارائه خارجی یا سخنران از ۲۰۰ ارائه در در طول سه روز انجام شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در مورد حضور رافائل ماریانو گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این کنفرانس گفت: حضور گروسی به‌عنوان مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این کنفرانس یک حضور تعریف شده و از قبل پیش‌بینی شده بود، که در آن سخنرانی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha