کد خبر 252539
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

بازدید و نظارت میدانی معاون امور تعاون بر شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی

بازدید و نظارت میدانی معاون امور تعاون بر شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رأس هیئتی از مدیران ارشد تعاون این وزارتخانه از شرکت‌های تعاونی استان خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، حامد ویس کرمی در جریان این سفر استانی از شرکت تعاونی تامین نیاز هنرمندان پاتوق هنر مشهد، شرکت تعاونی چاپ و بسته بندی پیمان نو مشهد و شرکت تعاونی سینا سلامت نگارین توس بازدید و بر توسعه کمی و کیفی تعاونی‌های این استان تأکید کرد.

تعاونی تامین نیاز هنرمندان پاتوق هنر مشهد با عضویت ۲۷۳ نفر در گرایش های مختلف هنر های تجسمی، صنایع دستی و هنرهای نمایشی مشغول به فعالیت است.

شرکت تعاونی چاپ و بسته بندی پیمان نو مشهد در زمینه تولید انواع جعبه های دارویی، غذایی و بهداشتی صنعتی و انواع لیبل های بهم پیوسته با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر مستقیم و ۴۰۰ نفر غیر مستقیم در شهرک صنعتی توس به تولید می پردازد.

شرکت تعاونی کلینیک تخصصی غیرتهاجمی قلب و عروق سینا سلامت نگارین توس در سال ۱۳۹۷ تأسیس و در حوزه های پیشگیری و درمان بیماری های قلب و عروق و درمان واریس با اشتغال مستقیم ۵۰ نفر و غیر مستقیم ۱۵۰ نفر پزشک متخصص و فوق تخصص ۵۲ نفر کادر درمان و با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال در حال خدمت رسانی به مردم مشهد مقدس است.

نشست هم اندیشی با اعضای هئیت رئیسه اتاق تعاون، حضور در نشست شورای هماهنگی اداره کل تعاون و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم توسلی از دیگر برنامه‌های معاون امور تعاون در روز اول سفر به استان خراسان رضوی بود.

اعضای هئیت رئیسه اتاق تعاون استان خراسان رضوی  در این نشست هم اندیشی به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha