کد خبر 252019
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

تساوی آلومینیوم و نفت در اراک/ تلاش شاگردان کمالوند برای بقا

تساوی آلومینیوم و نفت در اراک/ تلاش شاگردان کمالوند برای بقا

جدال تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه امام خمینی اراک آغاز شد. تیم‌ها با تدابیر متفاوتی پا به این دیدار گذاشتند،. شاگردان حسینی در آلومینیوم به دنبال حفظ جایگاه خود و صعود در جدول لیگ برتر بودند و آبادانی‌ها نیز به دنبال آن بودند تا امیدهایشان را برای بقا در لیگ برتر همچنان حفظ کنند.

در شرایطی که بازی به دقایق پایانی نیمه نخست نزدیک می‌شد ارسال زمینی بوباکار تراوالی با ضربه حسین شنانی به گل اول این بازی تبدیل شد تا نفتی‌ها نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن بروند اما در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۰، شروین بزرگ کار را به تساوی کشاند تا شادی هواداران صنعت نفت دوام چندانی نداشته باشد.

با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند و صنعت نفت آبادان نیز با ۲۰ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر به کار خود در این هفته پایان داد.

ترکیب آلومینیوم اراک:

احمد گوهری - مهران موسوی - بهروز نوروزی فرد - احسان قهاری - یونس اکبرپور - امین جهان کهن - عارف حاجی عیدی - محمدمهدی لطفی - امین کاظمیان - مهدی لیموچی - شروین بزرگ

سرمربی:مجتبی حسینی

ترکیب صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا - مصطفی نائیج پور - عرفان قهرمانی - حسین مجللی - میثم تهی دست - فرشاد محمدی‌مهر - محمد صادق بارانی - امیرمحمد پناهی - تراوالی بوباکار - علی یوسف - طالب ریکانی

سرمربی: فراز کمالوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha