کد خبر 251732
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

با دستور وزیر کشور؛

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز - جمعه ۲۱ اردیبهشت - در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حیات،  پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در ۱۱ اسفند سال گذشته و راه‌یابی ۲۴۵ کاندیدا به مجلس، امروز - جمعه ۲۱ اردیبهشت - تکلیف ۴۴ کرسی باقیمانده در ۲۲ حوزه انتخابیه، از میان ۹۰ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مشخص می‌شود.

احمد وحیدی وزیر کشور همزمان با  آغاز مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه (س), آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را با عنایت ذات باری تعالی و  به نام نامی حضرت بقیه الله الاعظم انتخابات مجلس شورای اسلامی را آغاز می‌کنیم.

وی افزود :  انشالله که این مرحله هم مانند مرحله قبل باشکوه و با عظمت برگزار خواهد شد و مردم شریف ما در پای صندوق‌های رای نتایج گرانبهایی را با انتخاب ۴۵ نمایندگان مجلس شورای اسلامی انشالله به اتمام برسانند و  کار ناتمام انشالله امروز به اتمام می‌رسد.

وزیر کشور تاکید کرد: برای همه عزیزان در همه شعب که مشغول کار هستند و هیات های اجرایی و بازرسان و هیئت‌های نظارت و فرمانداران و نمایندگان آنها و استانداران و ستادهای هیات های اجرایی و ستادهای هماهنگ کننده و ستادهای تبلیغاتی در همه جا آرزوی موفقیت و توفیق داریم  تادر خدمت به مردم شریف در اخذ رای آنها که امانت الهی است، بیش از پیش موفق باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha