کد خبر 251265
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

اتمام حجت وزیر ارتباطات با سکوهای داخلی + فیلم

اتمام حجت وزیر ارتباطات با سکوهای داخلی + فیلم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در وزارت ارتباطات و دولت، تلاش‌مان بر این است که فعالیت سکوهای داخلی روز به روز پررونق‌تر شده و فضای امنی‌ برای‌شان فراهم شود.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با موضوع برخورد با کاربران و مدیران پلتفرم‌های داخلی در صورت انتشار محتوای مجرمانه گفت: در وزارت ارتباطات متولی توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از پلتفرم‌های داخلی هستیم و بارها موضع خودمان درباره حمایت از امنیت در فضای اقتصاد دیجیتال کشور اعلام کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه سکوهای داخلی توانسته‌اند نیازهای فضای اقتصاد دیجیتال کشور را تامین کنند، افزود: ما معتقدیم که این مساله دو وجه دارد؛ یک وجه این مساله آن است که پلتفرم‌ها و سکوهای داخلی باید به قوانین و قواعد کشور پایبند باشند و البته اگر قوانین را رعایت کنند، مورد حمایت تمام‌قد دولت، نظام و وزارت ارتباطات خواهند بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: وجه دیگر این مساله آن است که در کنار این حمایت، سکوهای داخلی هم باید به قوانین پایبند باشند و اگر تخلفی که در قانون جرم‌انگاری شده باشد، از آن‌ها سر بزند حتما مراجع ذی‌صلاح مکلف به بررسی و رسیدگی هستند.

زارع‌پور همچنین گفت: در وزارت ارتباطات و در کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال در دولت تلاش‌مان بر این است که فعالیت سکوهای داخلی روز به روز پررونق‌تر شده و فضای امنی برای فعالیت‌های اقتصادی در حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha