کد خبر 251246
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵

انتصاب سرپرست معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتصاب سرپرست معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «دکتر شهاب‌الدین فلاح» را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر شهاب‌الدین فلاح

سلام علیکم؛

با عنایت به درخواست جناب آقای دکتر محمد میرزابیگی و تقدیر از زحمات ایشان در دوران مسئولیت معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌گردید.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن معاونت، بر اساس سیاستهای کلی نظام، اسناد بالادستی و تعاملات لازم با واحدهای ستادی و استانی و سایر دستگاه‌های اجرایی و سازمانها، با هماهنگی قائم مقام، علاوه بر تعظیم و تکریم ایثارگران و پاسداری از منزلت و حق عظیم آنان بر کشور در زمینه تعمیق و ترویج ارزش‌ها و باورهای فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، زمینه تحقق اهداف کلان بنیاد را فراهم نمایید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تکیه بر دانش و تجربه خویش در ارتقای سطح اقدامات و اجرای برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در چارچوب قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha