کد خبر 251029
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

اقدام عجیب فدراسیون فوتبال؛

محرومیت بانوان به جرم فحاشیِ کل ورزشگاه

محرومیت بانوان به جرم فحاشیِ کل ورزشگاه

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران خانم دیگر تیم‌ها هم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام شد و حساس‌ترین بازی این هفته تقابل میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان بود که جنجال‌های زیادی هم روی سکوها و هم در مستطیل سبز داشت و هنوز هم این حواشی ابعاد مختلف خودش را نشان می‌دهد. روز گذشته بود که حکمی از سوی کمیته انضباطی در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد مبنی بر محرومیت ۱۰ ساله هوادار هتاک سپاهانی که صحبت‌های توهین آمیز او سروصدای زیادی به پا کرد و جنجال آفرین شد.

اما ظاهراً تنها محرومیت اعمال شده از سوی فدراسیون فوتبال متوجه این هوادار سپاهانی نبوده و فدراسیون فوتبال به شکل چراغ خاموش محرومیت دیگری در نظر گرفته که متوجه بانوان علاقه‌مند به فوتبال است.

روز گذشته خبر رسید با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که به نظر می‌رسد اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان در چنین تصمیمی دخیل بوده و احتمالاً از این پس شاهد ممنوعیت حضور بانوان در سایر ورزشگاه‌های کشور هم باشیم.

اگر چنین تصمیمی واقعاً به اتفاقات بازی جنجالی هفته بیست و ششم مرتبط باشد جای انتقاد زیادی به آن وارد است چرا که اولاً تخلف تماشاگران یک تیم در یک شهر ارتباطی به تماشاگران تیم دیگر در شهر دیگر ندارد و ثانیاً تخلفات صورت گرفته در بازی مذکور از سوی کل سکوها و جایگاه‌ها بوده و مشخص نیست چرا تنها بانوان شامل این محرومیت شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha