کد خبر 250989
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

مدیرکل هواشناسی زنجان خبر داد:

پیش‌بینی باد شدید در زنجان

پیش‌بینی باد شدید در زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده از بعد از ظهر امروز شاهد وزش شدید باد در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدرضا رحمان‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرها در آسمان استان و نیز وزش باد شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود، افزود: این شرایط باعث خواهد شد که برخی اوقات بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

وی با یادآوری اینکه سامانه بارشی از امروز به مدت دو روز در استان فعال بوده و به همین خاطر رگبار پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هوای مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از امروز روند کاهشی داشته و اواخر هفته دوباره شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با یادآوری میزان نوسان دمای شهرهای مختلف استان زنجان طی شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha