کد خبر 250765
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

قدرت ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را شکسته است

قدرت ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را شکسته است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروز قدرت ایران هیمنه رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان را شکسته است گفت: از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشورهای منطقه نیز شکست خورده است.

 به گزارش گروه اجتماعی حیات، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران افزود: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان در برخورد مستقیم با این نظام را قادر نیستند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

وی با اظهار این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیاردها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به تظاهرکنندگان دانشجویان دانشگاه های آمریکا در حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی را با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: امروز قراردادهای پنهان اقتصادی آمریکا با کشورهای منطقه آسیا با هدف تعهد عادی سازی با رژیم صهیونسیتی لو رفته است.

وی با ذکر این نکته که امامین انقلاب جمهوری اسلامی ایران با تدابیرشان کاری کردند که امروز رژیم صهیونسیتی سرگردان شده و منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است، گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون ۲۳۰ هزار شهید، جمهوری اسلامی ایران، نظام اینچنین قدرتمند شده است، خاطر نشان کرد: امروز دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران اتحاد و وحدت مسلمین جهان را رقم زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha