کد خبر 250729
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

ویسی:

تیم‌ها را به حاشیه نبرید/ کمیته اخلاق بازی‌ها را رصد کند

تیم‌ها را به حاشیه نبرید/ کمیته اخلاق بازی‌ها را رصد کند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم‌ها را به حاشیه نبرید زیرا این امر ظلم و حق‌خوری است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد خوزستان چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک، افزود: آدم حرص می‌خورد که بیان می‌شود ورزش سالم، سلامت و پاکی داریم، اگر کمیته انظباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و نمی‌دانند چگونه بازی‌ها رقم می‌خورد و عرضه ندارند، من پیشنهاد می دهم شورای امنیت ملی یا حفاظت اطلاعات وسط بیایند تا نگذارند حق خوری شود.

وی بیان کرد: انتظار داریم کمیته اخلاق، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بازی‌ها را رصد کنند، اینکه خود را به هر راهی بزنیم آن سر قضیه است و همه می دانند که جلوی دوربین یک جور حرف زده می‌شود و پشت دوربین جور دیگر برخورد می‌شود که این موضوعات باید جمع شود و در تمام لیگ‌ها هم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: چرا برای تیمی که نماد فوتبال ایران است، حاشیه درست می‌کنید؟

ویسی اظهار کرد: فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد، اینکه هر بار برای این تیم یا استقلال خوزستان و نفت آبادان حاشیه درست می‌کنند، ظلم است.

وی یادآور شد، بچه علی پروین فوتبالیست شد، داغونش کردند، خوب بچه چه کسی باید فوتبالیست شود؟ بچه‌ ناصر حجازی و افشاریان فوتبالیست شد گفتن بچه فلانی است، خوب شغل پدرشان است.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان اضافه کرد: اگر بخواهند حاشیه درست می‌کنند، می‌گویند بچه فلان سردار در تیم فولاد است، من سیاسی نیستم اما این چه دلیلی است؟ از پنج سالگی در تیم نونهالان، امید، جوانان و نوجوانان بازی کرده و در آن زمان پدرش سرباز بوده، از کجا می دانسته که پدرش قرار است سردار شود.

ویسی گفت: نمی‌خواهم طرفداری کنم. بچه من می‌خواست فوتبالیست شود، آنقدر حاشیه درست کردند که لهه شد و الان بیکار در خوزستان می گردد.

وی عنوان کرد: بچه سردار باید بمیرد؟ اگر پدرش دکتر یا استاد دانشگاه هم بود مدل دیگری حاشیه می‌شد، این حرکات زشت است و خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان افزود: تیم‌ها را به حاشیه نبرید، ظلم است که خودمان را به راه دیگر بزنیم.

ویسی در خصوص بازی مقابل آلومینیوم هم گفت: مقابل تیمی بازی می‌کردیم که هفته‌های گذشته بسیار با نشاط و شاداب بازی کرده بود.

وی اظهار کرد: آلومینیوم تیمی است که مقابل پرسپولیس ۲ هیچ و چهار ۲ عقب بود، اما برنده بازی شد، ما می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان ادامه داد: بازی پر استرس و پر تنشی بود، اما بسیار مسلط و شایسته بازی کردیم.

ویسی گفت: تمام نقاط قوت آلومینیوم را پوشش دادیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم، اما متاسفانه تمرکزمان به هم خورد و گل خوردیم‌.

تیم فولاد خوزستان عصر چهارشنبه در رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که بازی با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

تیم فولاد خوزستان تا قبل از این دیدار با ۲۵ بازی و ۲۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha