کد خبر 250460
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

رئیس دانشگاه پیام نور مطرح کرد؛

قریب به ۲۶۰۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور، منتسب به خانواده شهدا و ایثارگر هستند

قریب به ۲۶۰۰ دانشجوی دانشگاه پیام نور، منتسب به خانواده شهدا و ایثارگر هستند

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب اسلامی است که قریب به ۲۶۰۰ دانشجوی این دانشگاه، منتسب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بوده که در حال تحصیل هستند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ دکتر ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم گرامیداشت مقام استاد و افتتاح و نام‌گذاری مجازی ساختمان‌های آموزشی سراسر کشور به نام شهدای دانشجو که با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی و مولود انقلاب اسلامی است که قریب به ۲۶۰۰ دانشجوی این دانشگاه منتسب به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگرا بوده که در حال تحصیل هستند.

وی افزود: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه ارزشی است که از مجموع ۳۳۰۰ عضو علمی دانشگاه بیش از ۴۰۰ عضو منتسب به خانواده شهدا و ایثارگر و از مجموع ۶۶۰۰ کارمند دانشگاه قریب به ۲۰۰۰ کارمندان دانشگاه از خانواده های معظم شهدا و ایثارگرا هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور در این مراسم درباره تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی نیز افزود: در اجرای طرح تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر، ۳۰۰ نفر از نیروهای شرکتی دانشگاه، به رسمی قطعی تبدیل شدند.

تقی‌زاده به آمار شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور ۹۸ شهید تقدیم انقلاب و مردم ایران کرده است که ۴۳ شهید مدافع امنیت و سلامت و ۵۵ شهید مدافع حرم را شامل می‌شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد رهبری، ضمن تبریک روز معلم و استاد تصریح کرد: شهید مطهری فضائل اخلاقی زیادی داشت به خصوص اینکه وی دانشجوپرور بود و با دانشجویان انس می‌گرفت.

در این مراسم همچنین پدر شهید براهویی که در حادثه تروریستی راسک استان سیستان بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد، حضور داشت و گفت: همه فرزندان من دانشجوی دانشگاه مردمی پیام نور هستند و هیچ مرکز آموزشی به جز دانشگاه پیام نور در این شهرستان محروم وجود ندارد.

وی همچنین افزود: من و فرزندانم با افتخار در خدمت نظام و رهبری هستیم و جان خود را فدای امنیت کشور خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha