کد خبر 250266
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸

مجلس جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در لایحه بودجه را تصویب نکرد

مجلس جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در لایحه بودجه را تصویب نکرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب جدول شماره ۷ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» مخالفت کردند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «اعتبارات دستگاه های اجرایی ذیل دستگاه های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» با تصویب این جدول مخالفت کردند.

به این ترتیب به دلیل مخالفت نمایندگان با این جدول، صحن مجلس وارد بررسی پیشنهادات نمایندگان در خصوص مفاد این جدول شد.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه مجلس پیش از رای گیری صحن مجلس درباره این جدول طی اظهاراتی با بیان اینکه «در توزیع اعتبارات تلاش کردیم که بر اساس تکالیف قانون برنامه هفتم و با توجه به مجموعه انتظارات از دستگاهها این اعتبارات را توزیع کنیم»، عنوان کرد: برای تدوین این جدول نظر همه دستگاه‌ها را در دولت تامین و تلاش کردیم که در توزیع اعتبارات عدالت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: توزیع اعتبارات در این جدول کاملاً بر اساس اهداف برنامه، تکالیف دستگاه‌ها و عدالت انجام شده است و کاملا کارشناسی شده است.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور نیز طی اظهاراتی گفت: در بررسی جدول شماره ۷ لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق، تلاش کردیم تا با افزایش اعتبارات دانشگاه‌ها، کمیته امداد و بهزیستی و معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، این نهادها را کمک کنیم و همچنین سعی کردیم که تعادلی در این جدول ایجاد نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha