کد خبر 250215
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز دهم اردیبهشت ماه

وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز دهم اردیبهشت ماه

سرهنگ کشیر گفت: بزرگراه‌های همت، حکیم، آبشناسان، بابایی، نواب، زین الدین، چمران پر تردد و سایر معابر بزرگراهی در حال افزایش ترافیک هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز شهر تهران اظهار کرد: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌های شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی مسیر شرق به غرب – نیروی زمینی، زین الدین– روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراههای شیخ فضل الله – روی پل یادگار سنگین ، آبشناسان – سردار جنگل سنگین ، همت – جنت آباد ، چمران - نهج البلاغ ، یادگار امام (ره ) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله است.

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی گفت: حرکت بین خطوط خودرو ها جلوه زیبایی به شهر می بخشد و باعث روان تر شدن ترافیک می گردد. ترافیک وجود دارد ولی با حرکت بین خطوط رانندگان این ترافیک به صورت در حال حرکت و روان در می آید و بر زیبایی شهر می افزاید و اجرای قوانین و مقررات توسط شهروندان باعث روان سازی ترافیک می شود و آزردگی خاطر را در پی ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha