کد خبر 250124
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

در آیین تجلیل از مقام معلم مطرح شد؛

ارائه خدمت به جامعه هدف اولویت ماست/ ارتقا آموزشی در سطح مدیران و دبیران اتفاق خواهد افتاد

ارائه خدمت به جامعه هدف اولویت ماست/ ارتقا آموزشی در سطح مدیران و دبیران اتفاق خواهد افتاد

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ارائه خدمات به جامعه هدف در هر مدرسه ای که مشغول به درس هستند، اولویت ماست؛ از ارتقا آموزشی در سطح دبیران و مدیران مدارس شاهد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ آیین تجلیل از مقام معلم، پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام هاشم صابریان مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مدرسه شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در این حجت الاسلام آیین هاشم صابریان مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک و بزرگداشت روز معلم گفت: امروز به نمایندگی از 1400 مدرسه شاهد در سطح کشور، در یکی از مدارس شاهد تهران حضور یافته و از یکی از معلمان باسابقه آموزش و پرورش که بعنوان معلم نمونه بر اساس شاخص ها تعیین شده، تقدیر کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی آموزش، وظیفه خدمت‌رسانی در حوزه آموزشی به جامعه هدف را دارد. وظیفه ما در وهله اول ارائه خدمات به جامعه هدف در هر مدرسه ای که مشغول به درس هستند، می باشد و با توجه به اینکه مدارس شاهد بعنوان یک برند و شاخص در سراسر کشور است با آموزش و پرورش همکاری تنگاتنگی داریم که از امکانات فکری و مالی جهت ارتقای سطح کیفی آموزشی استفاده کنیم تا از این طریق هم جامعه هدف بارورتر شود و هم اینکه سایر افرادی که در این مدارس درس می خوانند از این مزایا استفاده کنند.

حجت الاسلام صابریان ادامه داد: با همکاری و تفاهمی که با آموزش و پرورش ایجاد شده، در سال جاری ارتقا آموزشی بسیار خوبی را در سطح دبیران و مدیران مدارس شاهد داریم تا نتیجه آن را در معدل و نتایج کنکور دانش آموزان ببینیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha