کد خبر 249925
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

سامانه ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران از امروز مجددا بازگشایی شد/ زمان آزمون ۱۷ خرداد

سامانه ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران از امروز مجددا بازگشایی شد/ زمان آزمون ۱۷ خرداد

سامانه ثبت‌نام آزمون فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد مجددا از امروز بازگشایی شد و جاماندگان تا ۲۵ اردیبهشت فرصت ثبت‌نام خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری حیات، با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که ۳۱ فروردین‌ماه به اتمام رسیده بود، مجددا از امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه برای ویرایش و ثبت‌نام جاماندگان بازگشایی شد.

در این آزمون تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد ثبت‌نام کرده‌اند که با بازگشایی سامانه از امروز تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه به این تعداد افزوده می‌شود.

دفترچه به روز شده آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در سایت جهاد دانشگاهی بارگذاری شده است.

دانلود دفترچه به روز شده

آزمون استخدامی به‌دلیل برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در اردیبهشت‌ماه و همچنین تمدید مهلت مجدد ثبت‌نام، در ۱۷ خردادماه برگزار و نتایج آزمون نیز یک ماه بعد اعلام می‌شود.

در این آزمون داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی و علاقه خود می‌توانند بین یک تا پنج اولویت شغلی را انتخاب کنند. پس از قبولی در آزمون مدنظر قبول شدگان جهت انجام گزینش و سایر امور به دستگاه مربوطه معرفی خواهند شد.

پیش از این نیز اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی در ۱۱ فروردین‌ماه به‌دلیل اضافه شدن فایل برخی از مشاغل - محل‌ها از جمله مجموعه وزارت علوم منتشر شد تا پس از اصلاحیه تعداد دستگاه‌ها از ۲۹ دستگاه و سازمان به ۳۱ مورد افزایش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha