کد خبر 249653
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶

تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی

تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی

معاون توزیع برق استان مرکزی از تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد مرادی، معاون توزیع برق استان مرکزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری 12 شهرستان استان مرکزی اظهار داشت: اقدام لازم برای آمادگی کامل نیروهای عملیاتی برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت آزمون کنکور ، نیروهای فنی و اجرایی 12شهرستان استان در حالت آماده باش هستند، تا از بروز هرگونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

معاون بهره برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان این‌که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، افزود: با توجه به برگزاری آزمون کنکور سراسری سال 1403 در روزهای 6و 7 اردیبهشت ماه، تمهیدات لازم برای بروز حداقل خاموشی‌ها و تأمین برق پایدار برای حوزه‌های امتحانی اتخاذ شده است.

مرادی همچنین با بیان اینکه چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل شده است، عنوان کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به‌کار برده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha