کد خبر 249630
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم خبر داد:

کشف مواد مخدر در پرند 

کشف مواد مخدر در پرند 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم از عملیات مشترک پلیس مواد مخدر این شهرستان و تهران بزرگ از کشف ۲۱ کیلوگرم تریاک در شهر پرند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ تیمور کلانتری روز چهارشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مشخص شد فردی در امر توزیع مواد افیونی در پرند فعالیت دارد که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: با شناسائی محل فعالیت توزیع کننده موادمخدر در پرند، با هماهنگی قضائی، یک زن به عنوان توزیع مواد افیونی دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی، ۲۱ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

عامل نمایش قدرت در فضای مجازی دستگیر شد

سرهنگ شاهین حسنوند با اشاره به جزئیات این خبر گفت: برابر رصد صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در فضای مجازی صفحه‌ای در بستر اینستاگرام با تعداد دنبال کننده بالای ۲ هزار نفر، اقدام به بارگذاری مطالب و محتوای نمایش قدرت و ایجاد رعب و وحشت با سلاح گرم و سرد می کرد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدامات فنی ماموران پلیس فتا، متولی صفحه فضای مجازی در اینستاگرام مورد شناسائی قرار گرفت و در عملیاتی از سوی پلیس در منطقه ویلادشت ملارد دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

به گفته سرهنگ حسنوند، برابر هماهنگی قضائی کلیه مطالب و محتوای تولید شده در صفحه فضای مجازی متعلق به متهم حذف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha