کد خبر 249450
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

وزیر بهداشت خبر داد؛

راه‌اندازی کامل پرونده الکترونیک سلامت تا پایان امسال/ بازسازی اورژانس باید انجام شود

راه‌اندازی کامل پرونده الکترونیک سلامت تا پایان امسال/ بازسازی اورژانس باید انجام شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی کامل پرونده الکترونیک سلامت تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی اظهار کرد: ایران یکی از بهترین نیروهای سلامت را داشته و این موضوع در دوران کرونا و دفاع مقدس به اثبات رسیده است. 

وی با بیان اینکه برای به حداقل رسیدن زمان ممکن بر بالین مصدومان و بیماران موتورلانس را وارد چرخه فعالیت در اورژانس کشور کرده‌ایم، تاکید کرد: برخی از حوادث در هنگام انتقال مصدومان رخ می دهد که در این خصوص باید برنامه ریزی بهتری انجام شود. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه احترام به قانون بسیاری از معضلات را حل و از بروز حوادث پیشگیری می‌شود، تاکید کرد: اورژانس کشور به نوعی یک دانشگاه محسوب می‌شود. بازسازی اورژانس باید انجام شود. 

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت، آموزش مردم در حوزه سلامت و به‌روز شدن اطلاعات و امکانات است، خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی درمان کودکان زیر هفت سال رایگان انجام می‌شود. افراد مسن برای دریافت داروهای شان دچار مشکل هستند.

عین‌اللهی همچنین گفت: پرونده الکترونیک سلامت و نسخه‌نویسی به خوبی در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال پرونده الکتروتیک سلامت به‌طور کامال اجرا شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha