کد خبر 249436
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

واکنش سخنگوی شورای شهر به تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران + فیلم

واکنش سخنگوی شورای شهر به تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران + فیلم

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در خصوص بررسی فوریت طرح الزام شهرداری تهران، به تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران پرداخته شد و یک فوریت به تصویب رسید و همینطور ۲۵ نفر قائم مقام ذی حساب به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه معرفی شدند و اعضا به همه آن‌ها رای داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران پس از اتمام جلسه شورا، در جمع خبرنگاران حاضر شد و عنوان کرد: باتوجه به اینکه دیروز، روز معمار بود، نطق بنده در خصوص روز معمار ایراد شد.

وی ادامه داد: لایحه قدیمی ادوار مختلف شهرداری در دهه ۸۰ و ۹۰ در خصوص منظر شهری ایراد شد که در ادوار گذشته معطل مانده بود.

سخنگوی شورای شهر تهران، اظهار کرد: موضوع بعدی ارائه گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی بود که این معاونت در شورا حضور پیدا کرد و در دو بحث مربوط به نوروز و ماه رمضان گزارش خود را ارئه کردند و نکات و پیشنهادات و سوالات اعضای مختلف را پاسخ دادند.

نادعلی در نهایت افزود: در خصوص بررسی فوریت طرح الزام شهرداری تهران، به تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران پرداخته شد و یک فوریت به تصویب رسید و همینطور ۲۵ نفر قائم مقام ذی حساب به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه معرفی شدند و اعضا به همه آن‌ها رای داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha