کد خبر 249340
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

هشدار ویژه به رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان غربی و اروپایی

هشدار ویژه به رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان غربی و اروپایی

سعید شهرابی در یادداشتی نوشت: ۲ طراحی احتمالی ازسوی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدان آنها (آمریکا و اروپایی ها و برخی دول منطقه) قابل بررسی است.

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل حیات، سعید شهرابی فراهانی مدیرمرکز پژوهش و مطالعات انجمن بین المللی ضدصهیونیستی در یادداشتی نوشت: ۲ طراحی احتمالی ازسوی رژیم غاصب صهیونیستی و متحدان آنها (آمریکا و اروپایی ها و برخی دول منطقه) قابل بررسی است.

سناریو اول: یکی از احتمالات جدی عملیات فریب و غافلگیری دشمن صهیونیستی این می باشد که با هماهنگی قبلی باهمپیمانان غربی و اروپایی و برخی کشورهای عربی منطقه اعلام کنند که ما جلوی حمله دولت نتانیاهو را گرفته ایم و در زمان مناسبی که آماده باش نیروهای مسلح ایران کم کم ضریبش پایین بیایبد ضربه تلافی جویانه خود را عملی کنند اما باید این محور را در نظر بگیرند که ایران دیگر قابل کنترل و مهارشدنی نیست و سر فرماندهی محور مقاومت کل به صورت مجزا همه تجهیزات و نفرات نظامی نیروهای غربی و اروپایی در منطقه و اصل موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی را برای همیشه به طور کامل نابود نمایند (درهای آتش جهنم در سال ۲۰۲۴) به وضوح خواهند دید.

سناریو دوم: دربرخی کانال ها و گروه هایی خبری خارجی و داخلی آمده بود موساد و یگان‌های مخفی و برون‌ مرزی اسرائیل، به توصیه هوش مصنوعی، مسئول پاسخ اصلی شدند.

اما دنیای واقعی با فضای مجازی و هوش مصنوعی فرق دارد. رژیم شیطانی صهیونیستی با حمایت آمریکا با راه‌اندازی نسل‌کشی و قتل‌عام درغزه وحمله ناجوانمردانه به سرداران عزیز سرفرماندهی محور مقاومت [ایران] درسوریه که همواره برای دفاع ازحق پیش قدم بودند (در رمضان ۱۴۰۳ خون پاک این شهدا به ناحق توسط نجس ترین قوم بر زمین ریختن) و این درحالی است که خون همه مردم آزاده ایران و جهان اسلام به جوش و خروش جهت انتقام آمده است.

نیروهای مسلح ایران به دستور فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) جوابی کوبنده اما کنترل شده در پاسخ به حمله به مقر کنسولی خود در سوریه و خون به ناحق ریخته شده مستشاران نظامی حق طلب خود به رژیم آدمکش صهیونیستی دادند اما اگر قرار باشد دوباره دست از پا خطا کنند.....[اماکن دیپلماتیک، رسانه های تبلیغاتی، اماکن تجاری، تفریحی و ... یا هر نوع منافعی] که به صهیونیست‌ها مرتبط است جز بانک اهداف مورد اصابت باید باشد.

به ستون پنجم دشمن و نفوذ هشدار می دهیم زود دیر می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha