کد خبر 249245
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

در دیدار با رئیس جمهور کشورمان اعلام شد؛

قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر

قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر

نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور کشورمان، از رهبر انقلاب اسلامی ایران به‌دلیل حمایت از مردم کشمیر قدرانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محمد شهباز شریف نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان در نشست خبری مشترک با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، گفت: بعد از انتخاب دولت جدید پاکستان برای اولین بار است که یک مقام عالی‌رتبه به کشور ما می‌آید و این موجب افتخار ماست. چشم ما روشن و دل ما شاد. 

وی اضافه کرد: هر دو کشور نگرانی خود را درباره کشتار مردم غزه اعلام و درباره آن گفت‌وگو کردیم و یکصدا اسرائیل را محکوم کرده و از کشورهای جهان درخواست می‌کنیم که هر چه سریعتر این اقدام نظامی را به پایان برسانند. راه حل عادلانه، تفصیلی و دیرپا برای مسئله فلسطین لازم است. پاکستان پشتیبانی از فلسطین را مشروط نمی‌کند و به همکاری با ایران تا تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس ادامه می‌دهد.

نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان ادامه داد: از آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران که پشتیبان حق آزادی‌خواهی مردم کشمیر را در نظر داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه یادآور شد: جناب آقای رئیس جمهور! شما در فقه و حقوق دانش دارید؛ ما در زمینه بهبود زندگی مردم کشورهای خود با داشتن اصول برای فروغ آنها همکاری خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha