کد خبر 248861
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

ویسی:

اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

اوضاع فولاد خراب‌تر شده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با مس رفسنجان اظهار کرد: می‌دانستیم امروز یک بازی پراسترس و پرتنشی داریم. این استرس در مغز ما و وجود تک‌تک بازیکنان و حتی هواداران وجود داشت، بازی بد را شروع کردیم.

او ادامه داد: بازی، بازی نبود که بخواهیم ببازیم. بعد از گلی که دریافت کردیم برای برد بازی کردیم و بازی‌ای که می‌توانست حداقل یک امتیاز برای ما داشته باشد از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید تمرکزمان را برای بازی‌های آینده بگذاریم. اوضاع ما مناسب نیست و وضعیت‌مان خراب‌تر شده است و باید با تمام وجود، تمرکز و انرژی مثبت به سوی بازی‌های آینده برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: به مردم خوزستان قول می‌دهم که تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم که در پایان فصل اینگونه ناراحت نباشند. شرایط سخت است و همه باید به هم کمک کنیم. اینکه ناسزا بگوییم، نمی‌شود. باید کمک شود تا پایان فصل، فولاد را در لیگ داشته باشیم.

او بیان کرد: فولاد به یک برد نیاز دارد. اگر تیم در زمان سرمربی‌های قبلی نتیجه می‌گرفت اصلا تغییراتی در راس کادر فنی صورت نمی‌گرفت. در فوتبال دنیا و ایران هم در چنین شرایطی دست به تغییر سرمربی می‌زنند. همه چیز اکنون به عهده من است و گفتم تمام تمرکز و وجودم را می‌گذارم.

ویسی گفت: فولاد نیاز به کالبدشکافی دارد. از دو روز دیگر که تمریناتمان را شروع می‌کنیم، مجددا کار می‌کنیم تا به حالت خودمان برگردیم. باید یک بازی را ببریم تا شرایط تغییر کند. آن بازی نیز انرژی مثبتش با من است تا بازیکنان به روال عادی خودشان برگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha