کد خبر 248851
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛

آبی‌ها بی‌خیال صدر نمی‌شوند؛ خروج موفق استقلال از مصاف دشوار با شمس آذر

آبی‌ها بی‌خیال صدر نمی‌شوند؛ خروج موفق استقلال از مصاف دشوار با شمس آذر

تیم فوتبال استقلال موفق شد برد سختی مقابل شمس آذر کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین رفت و به برتری 3 بر 2 دست یافت. مهرداد محمدی (21 و 50 - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (73) گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و فراز امامعلی (83) و مجتبی فخریان (85) نیز برای شمس آذر گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی 53 امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با 31 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با سه گلی که امروز زد 34 گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، ولی بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با 13 گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (1+90 - میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (1+90 - جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (75 - پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (81 - سجاد جعفری)، محمد پاپی(81 - معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (81 - مجتبی فخریان).

شرح گل ها:

استقلال یک – شمس آذر صفر (دقیقه 21: مهرداد محمدی): ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

استقلال 2 – شمس آذر صفر (دقیقه 51: مهرداد محمدی): روی پاس در عمق و تماشایی بلانکو، محمدی وارد محوطه جریمه شد که بر اثر خطای محمدرضا رضایی تعادل خود را از دست داد و وحید کاظمی نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که خود محمدی آن را به گل دوم خودش و تیمش تبدیل کرد.

استقلال 3 – شمس آذر صفر (دقیقه 76: محمدحسین مرادمند): ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر دیدنی مرادمند وارد دروازه شد تا آبی ها برتری خود را افزایش دهند.

استقلال 3 – شمس آذر یک (دقیقه 83: فراز امامعلی): ارسال آزادمنش از سمت راست در تیر دوم به فراز امامعلی رسید و این بازیکن نیز به راحتی دروازه حسینی را باز کرد.

استقلال 3 – شمس آذر 2 (دقیقه 85: مجتبی فخریان): پاس بوصبیح در پشت محوطه به فخریان رسید و این بازیکن به خوبی از پشت محوطه و از میان مدافعان استقلال، دروازه را باز کرد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha