کد خبر 248833
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰

اولین برد شهرداری گرگان در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

اولین برد شهرداری گرگان در نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری گرگان همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ دیدار نخست مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در شرایطی از ساعت ۱۶ آغاز شد که شهرداری گرگان در دیداری خانگی میزبان مهرام بود. تقابل دو تیم با حضور پرشور هواداران گرگانی همراه بود و از همان ابتدای بازی، این دیدار با شور و هیجان خاصی دنبال شد.

کوارتر اول این بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ به سود شهرداری خاتمه یافت تا شاگردان مصطفی هاشمی با حمایت هواداران خود بازی را با برتری آغاز کنند، در کوارتر دوم مهرام همین نتیجه را تکرار کرد تا بازی در پایان نیمه نخست دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در کوارتر سوم، شاگردان علی آرزومندی شاهد امتیازآوری شهرداری گرگان بودند، ۱۰ امتیاز نخست این کوارتر برای میزبان بود تا محمد جشمیدی اولین ۲ امتیازی مهرام را وارد حلقه شهرداری کرد. این کوارتر در ادامه با عملکرد خوب شهرداری همراه بود و در پایان شاگردان هاشمی موفق شدند ۲۵ بر ۱۰ برنده شوند.

در کوارتر چهارم بازهم شهرداری گرگان عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد با ارائه یک بازی هجومی، عرصه را بر مهرام تنگ کنند. این کوارتر ۲۱ بر ۱۱ به سود میزبان خاتمه یافت تا در پایان این دیدار با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری گرگان همراه باشد.

در جریان این بازی برخورد غیرعمدی دست ارسلان کاظمی با صورت سجاد مشایخی باعث مصدومیت شدید بازیکن مهرام شد تا جایی که مشایخی از ناحیه صورت دچار خونریزی شود. بازی دوم دو تیم، دوم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد. در آن سوی میدان ذوب‌آهن اصفهان منتظر برنده بازی پنجم طبیعت و پالایش نفت آبادان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha