کد خبر 248808
۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

«حیات» گزارش می‌دهد؛

جنجال در آبادان؛ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت

جنجال در آبادان؛ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حرکت جنجالی در بازی مقابل صنعت نفت با محرومیت احتمالی روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ روز گذشته و در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد شاهد اتفاقی جنجالی بودیم. بعد از اینکه سرخپوشان توسط مدافع پیش تاخته خود دانیال اسماعیلی‌فر به گل رسیدند، در شادی گل جنجالی این بازیکن اتفاقی افتاد که احتمالاً منجر به محرومیت وی خواهد شد. 

اسماعیلی‌فر حرکت خارج از عرفی خطاب به سکوها انجام داد که قابل انتشار نیست و پیش از این هم موارد مشابهی در لیگ برتر وجود داشته که کمیته انضباطی با آن برخورد کرده است. 

در تقابل بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان که در سال گذشته رخ داد، امید نورافکن که در بازی حضور هم نداشت، حرکتی مشابه با اسماعیلی‌فر انجام داد و کمیته انضباطی علاوه بر جریمه نقدی سنگین، یک جلسه محرومیت هم برای وی در نظر گرفت که با فعال شدن یک محرومیت تعلیقی او، این بازیکن دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. 

حالا بعد از انجام حرکت مشابه از سوی اسماعیلی‌فر، اهالی فوتبال و طرفداران تیم‌های رقبای پرسپولیس در فضای مجازی خواستار ارائه برخورد مشابه با نورافکن علیه اسماعیلی‌فر شدند و با توجه به اینکه رای در مورد مشابه مبنی بر محرومیت بازیکن صادر شده به احتمال قوی چنین اتفاقی در قبال اسماعیلی‌فر را هم شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha