کد خبر 248781
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰

عملیات گردان‌های قسام در غزه

عملیات گردان‌های قسام در غزه

در حالی که عملیات ضدصهونیستی گردان‌های قسام در محورهای مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد، گردان‌های قدس اعلام کرد که یک پهپاد ارتش اشغالگر را در جنین در کرانه باختری به کنترل خود درآورده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از المسیره، گردان‌های قدس- تیپ جنین اعلام کرد که توانسته است با موفقیت یک پهپاد ارتش دشمن صهیونیستی از نوع (DGI Matrice) را کنترل کرده و اطلاعات و داده‌های مهم آن را در اختیار بگیرد.

گردان‌های قدس- تیپ جنین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که این پهپاد بر اثر نقص فنی حین انجام مأموریت جاسوسی در منطقه «الجلمه» در شمال شهر جنین سقوط کرد.

گردان‌های قسام هم اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در محور «نتساریم» در مجاورت نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین تأکید کرد که دهانه دو تونل بمب‌گذاری شده را در منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه پس از ورود نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

رزمندگان قسام یک میدان مین را نیز پس از ورود نیروها و ادوات جنگی اشغالگران صهیونیست به همین منطقه منفجر کردند که طی آن چند دستگاه خودروی زرهی منهدم شده و شماری از نیروهای اشغالگر هم کشته و زخمی شدند.

در خبری دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سقوط یک پهپاد ارتش اشغالگر هنگام انجام عملیات در مرکز نوار غزه خبر داده و مدعی شدند که توانسته‌اند لاشه این پهپاد را از  محل سقوط خارج کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha