کد خبر 248612
۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵

فرمانده انتظامی غرب تهران خبر داد:

دستگیری عاملان حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

دستگیری عاملان حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: طی عملیات ضربتی پلیس عاملان حمله به یک آرایشگاه مردانه در قائمیه اسلامشهر دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر گزارش دریافتی توسط پلیس شهرستان اسلامشهر، سه اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله قائمیه اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار بدست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، سه عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی خاطرنشان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و فرماندهی انتظامی با افراد اوباش و شرور برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را جهت رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف یک موتور قاچاق به ارزش هفت میلیار ریال در بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان روز گذشته حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت ۱۳۰۰ سی سی، فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران، موتورسیکلت مورد نظر را متوقف که در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد این وسیله نقلیه قاچاق بوده و به صورت غیرقانونی وارد شده که به همراه راکب آن جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ارزش موتورسیکلت کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان هفت میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha