کد خبر 248540
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱

محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد

محدودیت ترافیکی جدید روز ارتش در اهواز اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: محدودیت‌های ترافیکی تعیین شده برای روز ارتش در اهواز به دلیل تغییر مکان برگزاری رژه تغییر یافت‌.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ سعید حسنوند، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز با اشاره به اینکه رژه روز ارتش فردا چهارشنبه در پادگان لشکر 92 زرهی برگزار می‌شود، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از ساعت سه بامداد فردا اعمال می شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی جدید تعیین شده در اهواز گفت: تردد تمامی خودروها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و برعکس ممنوع است. تمامی خودروها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور اهواز از رانندگان و شهروندان درخواست نمود برای تسهیل در عبور و مرور ازمسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین تعیین شده تصریح کرد: بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و برعکس، خیابان انقلاب مسیر شرق به غرب و برعکس، بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند به عنوان مسیرهای جایگزین مشخص شده‌اند.

رئیس پلیس راهور اهواز ادامه داد: برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه و یا گره ترافیکی از مردم درخواست می‌شود محدودیت‌های ترافیکی را رعایت کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha