کد خبر 248290
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

بیانیه مجمع یادگاران شهدای ارتش در واکنش به عملیات «وعده صادق»

بیانیه مجمع یادگاران شهدای ارتش در واکنش به عملیات «وعده صادق»

در پی واکنش مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجاورز رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و سهادت جمعی از فرماندهان و پرسنل نظامی کشورمان، مجمع یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای از این اقدام قدردانی کرد. 

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ در این بیانیه یادگاران شهدای ارتش از آمادگی خود برای هرگونه اقدام بعدی خبر دادند. 

متن این بیانیه به این شرح است: 

بی تردید در تاریخ سراسر رشادت و افتخار ملت ایران، بامداد بیست و ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ برگ دیگری بر صفحه افتخار ایرانیان افزود. 

۴۵ سال انتظار برای اقدامی عملی مقابل لکه ننگ بشریت و رژیم کودک کشی که از سوی امام راحل عظیم الشانمان به «غده سرطانی» تشبیه شد به پایان رسید. 

اقدام تاریخی فرزندان ایران زمین در نیروهای مسلح همیشه قهرمان کشورمان بار دیگر ثابت کرد با کسانی که نگاهی ناروا به ایران و ایرانیان دارند، سرستیز داشته و ذره ای از اصول و ارزش های والای انقلابی و اسلامی خود کوتاه نمی آیند و دست هر متجاوزی را از بازو قطع می کنند. 

واکنش متناسب، بهنگام و قاطع نیروهای مسلح کشورمان علی الخصوص، ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی و درایت فرمانده معظم کل قوا در کنار دیگر نیروهای نظامی و پاسدار امنیت کشور و آرمان های انقلاب نشان داد، یادگاران و رهروان شهدای دفاع مقدس برای مقابله با هرگونه ماجراجویی دشمن همانند پدران خود آماده اند. 

ما یادگاران شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر بر خود لازم می دانیم با قدردانی و تشکر از فرامین فرمانده معظم کل قوا، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه فرماندهان نظامی در اجرای عملیات «وعده صادق» که منجر به سیلی سخت به جرثومه فساد منطقه شد، آمادگی خود را برای حضور موثر و نقش آفرینی در هر صحنه ای اعلام می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha