کد خبر 248110
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پروازهای خود را باطل اعلام کرد.

بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نوتام صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران-  در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha