کد خبر 248061
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸

ستار همدانی در گفتگو با «حیات»:

بازیکنان و کادرفنی در این هفت بازی مشکلات را فراموش کنند

بازیکنان و کادرفنی در این هفت بازی مشکلات را فراموش کنند

پیشکسوت استقلال از بازیکنان و کادرفنی این تیم خواست تا در 7 بازی باقی مانده تمرکزشان روی تیم و مسائل فنی باشد و اجازه ندهند مشکلات درونی مانع نتیجه‌گیری تیم شود.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل استقلال با آلومینیوم و برتری یک بر صفر در این بازی اظهار کرد: بازی خوبی از استقلال شاهد بودیم و فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد و فرصت این را داشت که حتی با اختلاف گل بالاتری به 3 امتیاز بازی دست پیدا کند ولی مثل همیش فرصت‌ سوزی‌های زیادی صورت گرفت و استقلال در کل موقعیت زیاد خراب می‌کند. در کل مهم سه امتیاز بازی و حفظ صدر جدول بود که به دست آمد و گرفتن سه امتیاز از تیم خوبی مثل آلومینیوم آن هم در اراک کار ارزشمندی بود و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد و در نهایت استقلال به قهرمانی برسد.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس و نزدیک شدنش به استقلال هم گفت: این عواقب دو امتیازی است که مقابل مس رفسنجان از دست دادیم و باعث شد پرسپولیس به یک قدمی استقلال برسد و چه بسا با امتیاز بعدی که از دست برود پرسپولیس به صدر جدول برسد و دیگر نتوانیم این جایگاه را از آنها پس بگیریم. استقلال با این وضعیت دچار استرس شده و هر بازی با ترس اینکه اگر امتیاز بدهد شانس قهرمانی خود را تا حد زیادی از دست خواهد داد وارد زمین خواهد شد و این ترس خودش می‌تواند نتیجه‌گیری را سخت کند.

پیشکسوت استقلال در مورد اختلاف داخلی در استقلال هم خاطرنشان کرد: این اختلافات از اول فصل وجود داشته ولی در این میان همه فشارها روی جواد نکونام است و اگر تیم نتیجه نگیرد هم همه او را مقصر می‌دانند. یک سرمربی باید تمرکزش روی تیمش و مسائل فنی بگذارد و اگر حواسش به امور دیگر باشد تیم آسیب می‌بیند. به نظرم باید نیازها و خواسته‌های یک سرمربی تا حد امکان برطرف شود و او دغدغه‌ای جز تمرین دادن تیمش و آنالیز حریفان نداشته باشد.

همدانی در پایان با اشاره به شانس قهرمانی استقلال هم گفت: استقلال در حال حاضر صدرنشین است و روی کاغذ شانس اول قهرمانی است ولی 7 بازی هنوز باقی مانده است. خواهش من از کادرفنی و بازیکنان این است که با فراموشی همه مشکلات و موانع و کمبودها در این 7 بازی به چیزی جز برد فکر نکنند. 23 هفته نتیجه گرفتند و صدرنشین هستند و در این 7 هفته هم به همین شکل ادامه دهند. واقعاً دیگر چیزی به پایان فصل نمانده و مزد یک سال زحمت خودشان را با خوشحال کردن هواداران خواهند گرفت. بعد از آن در پایان فصل می‌توانند به مشکلات و مسائل باشگاه اشاره کنند و یک فکری به حال این مشکلات کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha