کد خبر 248045
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۷

ایران موشک هایپرسونیک شلیک کرد؛

حمله حزب‌الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی/ فوج پهپادها از یمن به سمت اسرائیل به پرواز درآمد

حمله حزب‌الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی/ فوج پهپادها از یمن به سمت اسرائیل به پرواز درآمد

همزمان با حمله ایران به مناطق اشغالی، مقاومت اسلامی لبنان هم به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی حمله کرد. ضمن اینکه نیروهای یمنی هم چندین فروند پرنده بدون سرنشین را به سمت اسرائیل پرتاب کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات، مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه از حمله موشکی به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

در این زمینه المیادین اعلام کرد که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی، ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه)، مقر پدافند هوایی و موشکی اسرائیل در پادگاه کیلع در جولان اشغالی سوریه را با ده‌ها راکت هدف قرار داده است.

فوج پهپادها از یمن هم به سمت اسرائیل به پرواز درآمد

از سوی دیگر، تارنمای شبکه «الجزیره» به نقل از شرکت امنیتی «آمبری» خبر داد که همزمان با حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به مناطق اشغالی، نیروهای یمنی هم چندین فروند پرنده بدون سرنشین را به سمت اسرائیل پرتاب کرده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است که شرکت امنیتی «آمبری» اعلام کرده «احتمالاً این پهپادها به‌طور همزمان به اسرائیل می‌رسند.»

آمبری در ادامه مدعی شد که این «پهپادها با هماهنگی ایران پرتاب شده‌اند.»

شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران 

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.

المیادین در این خصوص اعلام کرد که رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ایران در دور اول از حملات خود، یک فروند موشک هایپرسونیک به سمت (رژیم) اسرائیل شلیک کرده است.

برپایه این گزارش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha